1.11.2013

JAG JAG JAG





Jag är inte egenkär
inte på något vis
har snarare alltid varit överdrivet självkritisk
men den känslan har mjuknat med åldern
en känsla av att vara tillfreds med sig själv
slingrade sig tätt med att bli vuxen och förståndig
att vara nöjd med den man är
och att känna lycka över det man har

alla mina foton jag blottar här
där finner ni oftast mig eller mina små hjärtan
när man är till bredden full av  tankar
små lappar med nerskrivna ideer i alla hörn
när inspirationen finner sig och vill förverkliga
det är då jag eller mina hjärtan förevigas
för andra själar finns inte att tillgå i rådande stund

jag är inte egenkär
inte på något vis
men jag blir hög av kreativitet och skapande
då blommar jag upp och lever
så ni får hålla tillgodo med att se min profil
då, nu och åter



{kram}
kitten








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar